Wednesday, October 10, 2007

Swept off my feet

"Kunne du tænke dig at læse Dennis Gade Kofods Nexø Trawl?" spurgte Martin og rakte mig bogen.
Så det gør jeg nu. Jeg læser Nexø Trawl, og jeg har svært ved at slippe den igen. Længe har jeg ellers gået rundt med en sørgmodig følelse af, at der ikke var meget ægte fortælletalent at komme efter hos de yngre danske forfattere, og at størstedelen af den nye litteratur var dybt fortænkt. Men her er jeg blevet 'swept off my feet'.
En anmeldelse af værket følger her på bloggen indenfor nærmeste fremtid.

3 comments:

Anonymous said...

Dennis er en af de to-tre yngre målmænd som skal overtage pladsen på FC Fodboldenglen efter mig :-)

Tina Charlotte Møller said...

@Beo, hvis Dennis spiller fodbold lige så godt, som han skriver bøger, så bliver FC Fodboldenglen i hvert fald ikke snydt.
Vidste ikke, at du stoppede (eller er stoppet) som målmand på holdet. Men du har vel rigeligt med træning i dit motionscenter.

Anonymous said...

Glæder mig at Dennis har held med sin nye bog. Han kan ikke spille så meget med på holdet, da han er flyttet til Bornholm...men han er frisk, siger han - og har tipset os om nogle andre forfattermålmænd.

Jeg stopper ikke helt, men vi skal have nogle yngre og mere lebendige målmænd, så vi kan vinde når vi selv vil.

Hehe...