Monday, July 7, 2008

Nu skal det snart være

I dag har jeg købt Allen Carrs bog, Endelig ikke-ryger, som jeg er blevet anbefalet. Jeg har allerede læst de første 103 sider, og jeg kommer ikke udenom, at den øger min motivation for at blive røgfri.

Men kan den ligefrem få mig til at holde op med at ryge? Det ved jeg ikke endnu. Jeg ved kun, at der skal ske en forandring til det bedre i mit liv, og at nu skal det snart være. Måske den forandring begynder, når den sidste cigaret bliver slukket?

Det er tanken med Carrs bog, at man først stopper rygningen efter endt læsning.

Der er 109 siders brødtekst endnu...

4 comments:

capac said...

VIL du stoppe? That's the Question. :-)

ingedk said...

Den kunne ikke få mig til at stoppe.
Måske alligevel, jeg har gennem længere tid bearbejdet/programmeret min hjerne, fortalte den om hvor kortåndet og hostende jeg er/ var.
Den 23 maj blev jeg coachet under en ferie, jeg har ikke røget siden, men klarer mig med nicorette inhalator,. en slags plastic cigaret med nicotin i, den virker helt efter hensigten.

Og jeg var storryger 20 stk om dagen gennem rigtig mange år, jeg savner det ikke, jeg hoster ikke, jeg kan trække vejret og hold op hvor er det pragtfuldt

Tina Charlotte Møller said...

Capac - exactly!

Tina Charlotte Møller said...

Inge - tillykke med sejren.
Jeg har selv engang forsøgt mig med en sådan inhalator, men jeg fik en allergisk reaktion, som lukkede mine luftveje til. For mig var den altså ikke løsningen.