Monday, September 1, 2008

OBS: Til landets redaktører og/eller forlagsdirektører!

Skulle der nu have forvildet sig en kulturredaktør, en forlagsdirektør eller en anden beslutningstager indenfor kultur og medier ind på denne side, så lad mig ikke forsømme lejligheden til at gøre opmærksom på følgende:

Jeg kan få et brancherelevant kursus smidt i nakken og således med som ekstra bonus, hvis en arbejdsgiver i øvrigt mener at kunne gøre brug af mine talenter. Hvad i alverden venter I på?

Har I en kontrakt, så har jeg en pen!

6 comments:

Anonymous said...

Altså, jeg regner med at jeg får brug for en sekretær, når jeg bliver rig og berømt! Men det kan du vel ikke vente på????

Tina Charlotte Møller said...

Jeg ved snart ikke... Jeg kan jo forstå, at du tog kegler med både din oplæsning og dine tekster i lørdags, så hvis du lægger dig en smule mere i selen, Jens, så kan du vel snart nærme dig toppen.

Du er da velkommen til at give mig et praj, når du får brug for sekretærhjælp. :-)

Anonymous said...

Kunne vi ikke bare selv starte et forlag? . :D

Anonymous said...

Bortset fra at vi vist ville komme op og slås om hvem der skal læse nye manus.:-) - og hvem der skal tage sig af administrationen....

Tina Charlotte Møller said...

Harning - jo, det kunne vi. Principielt. Jeg har forsøgt at forhøre mig en smule blandt nogen, der allerede har taget springet. (Og jeg kender lidt til da, da jeg jo var tilknyttet AV Forlaget Den grimme Ælling i opstartsfasen og de første mange år.
Man skal have noget at leve af, indtil man får foretagendet ordentligt i gang. Desuden er der skudt rigtig mange små forlag og enmands/selvudgiver-forlag op de senere år. Samtidig konkurrerer man så med de tunge drenge i branchen.
Og ja, man er nødt til at have en dygtig og betroet medarbejder, der kan tage sig af - om ikke alt det administrative - så i hvert fald økonomien.
Og iværksætteri samtidig med, at man er underlagt dagpengesystemet... Ha, glem det! Det er en så mørk jungle af love og paragraffer, at man må have en jurist med inde over for ikke at forvilde sig ud i "noget snavs".

Anonymous said...

(prøver lige igen. Hvis du får den samme kommentar to gange er du nok sød at slette den ene. :-) )



Ved det godt.. har nemlig også været ved at undersøge sagen - og økonomien er uværglig et problem uanset hvordan man gør, fordi forsørgelsesgrundlaget jo skal være i orden.
Men man kan jo altid drømme.....